Bursa'nın sel mağduru Paşapınar'da hasar tespit çalışmaları yeniden yapıldı

Bursa'nın sel mağduru Paşapınar'da hasar tespit çalışmaları yeniden yapıldı

Bursa'nın Orhangazi Paşapınar mahallesinde geçtiğimiz ağustos ayında yaşanan sel felaketi sonrasında mahallede yeniden hasar tespit çalışmaları yapıldı.

2022.12.23 10:42 - Son Güncellenme: 2022.12.23 10:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'nın sel mağduru Paşapınar'da hasar tespit çalışmaları yeniden yapıldı

Orhangazi'de geçtiğimiz ağustos ayında yaşanan sağanak yağışlar sonrasında ilçenin kırsal mahallesi Paşapınar mahallesinde sel felaketi meydana gelmişti.

Yaşanan doğal afet sırasında mahallede sel sularına kapılan 1 kişi hayatını kaybederken çok sayıda evde hasar oluşmuştu.

Olay sonrasında Afet Daire Başkanlığından görevli ekipler ise bölgede hasar tespit çalışmaları yapmıştı.

Mahalledeki hasarlı evlerin bir çoğu hasarlı olmasına rağmen hasarsız raporu alınırken mahalle Muhtarı Nuran Nalbant tarafından içişleri bakanlığına itiraz dilekçesi göndeirldi. Yapılan itiraz sonrasında mahalleye Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ve AFAD Daire Başkanlığı Bursa İl Müdürlüğü tarafından ekipler gelerek selde hasar gören ev ve arazileri yeniden denetledi.

Konuyla ilgili açıklama yapan Paşapınar Muhtarı Nuran Nalbant, "Yaşadığımız sel afeti sonrasında bize destek veren tüm devlet kuruluşlarına teşekkür ederiz. Yaralarımızın birçoğu sarıldı hala da sarılmaya devam ediliyor. Bakanlığımıza vermiş olduğumuz itiraz dilekçesi sonrasında köyümüzde tekrardan hasar tespit çalışmaları yapıldı. Bizi mağdur etmeyen İçişleri Bakanımız Süleyman Soylu'ya ve Bursa İl AFAD müdürümüz Yalçın Mumcu'ya ve Bursa Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğüne vatandaşlar adına teşekkür ediyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.12.23 10:42 - Son Güncellenme: 2022.12.23 10:49 - HABER MERKEZİ
A