Bursa'nın mutfak şampiyonlarına protokolden tebrik ziyareti

Bursa'nın mutfak şampiyonlarına protokolden tebrik ziyareti

İstanbul'da düzenlenen"21. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri Festivali"nde 3 birincilik elde eden Orhangazi Erenler Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Yiyecek-İçecek Hizmetleri alanı öğrencilerini, ilçe protokolü ziyaret ederek tebrik etti.

2024.12.31 14:36 - Son Güncellenme: 2024.12.31 14:37 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'nın mutfak şampiyonlarına protokolden tebrik ziyareti

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Ziyarette öğrencilerle bir araya gelen İlçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, Belediye Başkanı Bekir Aydın ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erol Şanlıtürk gençlerin kazandıkları başarıdan duydukları gururu dile getirdi. 

Ziyaret sırasında öğrenciler, protokol üyelerine yarışmada hazırladıkları ürünleri sundular. Ayrıca yarışmaya hazırlık sürecinde yaşadıkları deneyimleri anlatan öğrenciler, desteklerinden dolayı öğretmenlerine ve okul yönetimine teşekkür etti.

Protokol üyeleri öğrencilerin bu başarıya ulaşmasında emeği geçen tüm öğretmen ve idarecilere teşekkür ederek, başarılarının devamını dilediler.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.31 14:36 - Son Güncellenme: 2024.12.31 14:37 - FATİH MISIR
A