Bursa'nın basketçi kızları deplasmandan eli boş döndü
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 20. haftasında Bursa Büyükşehir Belediyespor deplasmanda karşılaştığı Elazığ İl Özel İdare'ye 84-74 mağlup oldu.
2022.03.05 17:20 - Son Güncellenme: 2022.03.05 17:23 - Spor - HABER MERKEZİ
Elazığ İl Özel İdare Spor Kompleksi'nde oynanan maça iyi başlayan Elazığ İl Özel İdare, ilk periyodu 20-16 üstünlükle tamamladı. İkinci periyotta toparlanan konuk takım devreye 1 sayı farkla 37-36 önde girdi.
Üçüncü periyotta yabancı oyuncularının oyuna ağırlığını koymasıyla Elazığ İl Özel İdare, bu bölümü 61-47 üstünlükle geçti. Nefesleri kesen son periyotta hata yapmayan Bordo-Beyazlılar, parkeden 84-74'lük galibiyetle ayrılarak bu sezonki ikinci zaferini elde etti.

Matematiksel olarak kümede kalma şansı devam eden Elazığ İl Özel İdare, kalan 6 hafta için yeniden umutlarını yeşertti. 4 oyuncunun çift hanelere ulaştığı Elazığ ekibinde Melike Yalçınkaya kaydettiği 27 sayıyla galibiyette başrol oynarken, Bursa Büyükşehir Belediyespor'da Victoria Macaulay'ın 21 sayısı mağlubiyeti önleyemedi.