Bursa Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Kurtulan'dan kutlama ziyareti

Bursa Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Kurtulan'dan kutlama ziyareti

Bursa'nın Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Sadi Kurtulan, 18-24 Kasım Ağız ve Diş Sağlığı Haftası dolayısıyla diş hekimlerini ziyaret etti. 

2017.11.22 15:35 - Son Güncellenme: 2017.11.22 15:35 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Kurtulan'dan kutlama ziyareti

Devlet Hastanesi ve özel kliniklerde hizmet veren diş hekimlerine ziyarette çiçek takdim eden Belediye Başkanı Sadi Kurtulan, bilimsel diş hekimliğinin kuruluşunun 109. yılını kutladı.

Sadi Kurtulan, ağız ve diş sağlığının, genel sağlığın bir parçası olduğunu belirterek, insanların buna önem göstermeleri gerektiğini vurguladı. Kurtulan, "Halkımızın ağız ve diş sağlığının korunmasında her türlü bakım ve tedavi hizmetini veren hekimlerimizin 22 Kasım Diş Hekimleri Günü'nü en kalbî duygularımla kutlar, çalışmalarında başarılar dilerim" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.22 15:35 - Son Güncellenme: 2017.11.22 15:35 - HABER MERKEZİ
A