Bursa Müftülüğü'nden iftar ziyafeti

Bursa Müftülüğü'nden iftar ziyafeti

Diyanet İşleri Başkanlığı ve Bursa Müftülüğü, yardıma muhtaç ailelere iftar ziyafeti sundu.

2014.06.30 10:19 - Son Güncellenme: 2014.06.30 10:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Müftülüğü'nden iftar ziyafeti


Diyanet İşleri Başkanlığı, Türkiye Diyanet Vakfı ve Bursa Müftülüğü ortaklığında Atatürk Kongre Kültür Merkezi'nde düzenlenen iftara yemeği, Bursa Müftüsü Mehmet Emin Ay ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleşti. "Hiç Kimse Kimsesiz Kalmasın" sloganı altında düzenlenen yemeğe 400'e yakın davetli katıldı. Dualar eşliğinde başlanan etkinliğin açılış konuşmasını Bursa Müftüsü Mehmet Emin Ay, iftar buluşmalarının sosyal bağları kuvvetlendireceğini söyledi. Ay, "Diyanet İşleri başkanlığı ve Türkiye Diyanet Vakfı her Ramazan olduğu gibi, bu Ramazan'da da sadece midelerimizin değil, gönüllerimizin de sevgiyle doyurulmasını istiyor. İşte bu akşam bunu temin etmek maksadıyla bir araya geldik. Cenab-ı Hakk davetimize icabet edenlerden razı olsun" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.30 10:19 - Son Güncellenme: 2014.06.30 10:20 - HABER MERKEZİ
A