Bursa Keramet Mahallesi'nde içme suyu şebekesi yenileniyor

Bursa Keramet Mahallesi'nde içme suyu şebekesi yenileniyor

Bursa'nın Orhangazi ilçesine bağlı Keramet Mahallesi'nde içme suyu şebekesi yenileniyor. 

2016.04.26 18:37 - Son Güncellenme: 2016.04.26 18:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Keramet Mahallesi'nde içme suyu şebekesi yenileniyor

Keramet'in içme suyu ihtiyacını karşılayan Kilisepınar mevkiinden mahalle içine kadar kalan bölümdeki su hattı yenileniyor. Eski hatta büyük kayıp ve kaçak olması sebebiyle BUSKİ'nin yatırım programına aldığı Keramet'teki çalışmalar hummalı bir şekilde sürüyor.

Kilisepınar mevkiinden mahalle içine kadar olan hat tamamen yenilenirken, borular da büyültülüyor. Keramet Muhtarı Altan Gün, çalışmalar neticesinde mahalledeki içme suyu meselesinin ortadan kalkacağını belirterek, BUSKİ ve Orhangazi Belediyesi'ne teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.26 18:37 - Son Güncellenme: 2016.04.26 18:37 - HABER MERKEZİ
A