Bursa Kent Konseyi'nden Bursaspor açıklaması

Bursa Kent Konseyi'nden Bursaspor açıklaması

Bursa Kent Konseyi Başkanı Şevket Orhan, Bursaspor'a verilen ceza hakkında '9 maç seyircisiz oynama cezasını taraflı ve haksız' dedi.

2023.03.10 12:19 - Son Güncellenme: 2023.03.10 12:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursa Kent Konseyi'nden Bursaspor açıklaması

Bursa Kent Konseyi resmi sosyal medya hesaplarından şu açıklamayı yaptı;

"Eylül ayında Diyarbakır'da gerçekleşen olaylı müsabakadan sonra ev sahibi takıma 2 maç seyircisiz oynama cezası verilmiştir. Daha az olayın yaşandığını gözlemlediğimiz Bursa'daki maçta PFDK tarafından Bursasporumuza verilen 9 maç seyircisiz oynama cezasını taraflı ve haksız buluyor, Türk Futbol Federasyonu'ndan kararın tekrar gözden geçirilmesini talep ediyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.03.10 12:19 - Son Güncellenme: 2023.03.10 12:31 - HABER MERKEZİ
A