Bursa Kent Konseyi'nden Bursaspor açıklaması
Bursa Kent Konseyi Başkanı Şevket Orhan, Bursaspor'a verilen ceza hakkında '9 maç seyircisiz oynama cezasını taraflı ve haksız' dedi.
2023.03.10 12:19 - Son Güncellenme: 2023.03.10 12:31 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursa Kent Konseyi resmi sosyal medya hesaplarından şu açıklamayı yaptı;
"Eylül ayında Diyarbakır'da gerçekleşen olaylı müsabakadan sonra ev sahibi takıma 2 maç seyircisiz oynama cezası verilmiştir. Daha az olayın yaşandığını gözlemlediğimiz Bursa'daki maçta PFDK tarafından Bursasporumuza verilen 9 maç seyircisiz oynama cezasını taraflı ve haksız buluyor, Türk Futbol Federasyonu'ndan kararın tekrar gözden geçirilmesini talep ediyoruz."
