Bursa karanlığa gömüldü! Saatlerdir elektrik yok

Bursa karanlığa gömüldü! Saatlerdir elektrik yok

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde orta gerilim hattında meydana gelen patlama nedeniyle dün akşam 20:00'den beri elektrik kesintisi yaşanıyor.

2024.06.12 22:36 - Son Güncellenme: 2024.06.13 09:01 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
A
Bursa karanlığa gömüldü! Saatlerdir elektrik yok

Sıcak havaların bunaltıcı etkisiyle bir çok vatandaş klima kullanmaya başladı. Aşırı klima kullanımı ise beraberinde sorun getirdi. 

Edinilen bilgiye göre, Bursa'nın Osmangazi ilçesinde orta gerilim hattında aşırı klima kullanımın sebep olduğu düşünülen bir patlama meydana geldi.

Oluşan arızadan dolayı dün akşam 20:00'den beri Bursa'nın bir bölümünde elektrik kesintisi yaşanıyor. 

Doburca Mahallesi'nden Hüdavendigar Kent Parkı'na kadar uzanan mevkiide elektrikler yaklaşık 11-12 saattir yok. 

VATANDAŞLAR MAĞDUR OLDU

Kesinti sebebiyle mağduriyet yaşayan vatandaşlar sosyal medya üzerinden paylaşımda bulundu. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.06.12 22:36 - Son Güncellenme: 2024.06.13 09:01 - ELİF BAYRIK
A