Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Korkmaz, koronavirüse yakalandı

Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Korkmaz, koronavirüse yakalandı

Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Bahattin Korkmaz'ın Covid-19 testi pozitif çıktı. Hastanede tedaviye alınan Korkmaz'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

2020.07.03 15:10 - Son Güncellenme: 2020.07.03 15:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Korkmaz, koronavirüse yakalandı

Bursa'nın İnegöl ilçesi Şoförler Odası Başkanı Bahattin Korkmaz, halsizlik ve kuru öksürük şikâyetiyle İnegöl Devlet Hastanesi'ne giderek, Covid-19 testi yaptırdı.

Test sonucu pozitif çıkan Korkmaz, hastanede koronavirüs tedavisine alındı.

Bahattin Korkmaz, yaptığı açıklamada sağlık durumunun iyi olduğunu söyleyerek, telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.07.03 15:10 - Son Güncellenme: 2020.07.03 15:23 - HABER MERKEZİ
A