Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Korkmaz, koronavirüse yakalandı
Bursa İnegöl Şoförler Odası Başkanı Bahattin Korkmaz'ın Covid-19 testi pozitif çıktı. Hastanede tedaviye alınan Korkmaz'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
2020.07.03 15:10 - Son Güncellenme: 2020.07.03 15:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'nın İnegöl ilçesi Şoförler Odası Başkanı Bahattin Korkmaz, halsizlik ve kuru öksürük şikâyetiyle İnegöl Devlet Hastanesi'ne giderek, Covid-19 testi yaptırdı.
Test sonucu pozitif çıkan Korkmaz, hastanede koronavirüs tedavisine alındı.
Bahattin Korkmaz, yaptığı açıklamada sağlık durumunun iyi olduğunu söyleyerek, telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese teşekkür etti.
