Bursa İnegöl'de karbonmonoksit zehirlenmesi
Bursa'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastaneye kaldırıldı
2016.02.11 17:35 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:50
İLGİLİ VİDEO
Şiddetli lodos yerini yağmura bıraktı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, ilçe merkezinde oturan Hacer (46), Kader (26) ve Nisanur Karatay (6) ile Yeniceköy Mahallesi'nde Ahmet (51) Nevriye (56) ve Zeynep Türkan (17) aniden fenalaşarak yakınları tarafından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Yapılan muayenelerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 6 kişi, tedavi altına alındı.