Bursa İnegöl'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Bursa İnegöl'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Bursa'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastaneye kaldırıldı

2016.02.11 17:35 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa İnegöl'de karbonmonoksit zehirlenmesi
01:50 Şiddetli lodos yerini yağmura bıraktı

İLGİLİ VİDEO

Şiddetli lodos yerini yağmura bıraktı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçe merkezinde oturan Hacer (46), Kader (26) ve Nisanur Karatay (6) ile Yeniceköy Mahallesi'nde Ahmet (51) Nevriye (56) ve Zeynep Türkan (17) aniden fenalaşarak yakınları tarafından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yapılan muayenelerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 6 kişi, tedavi altına alındı. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.11 17:35 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:42 - HABER MERKEZİ
A