Bursa İnegöl'de ağaçlar çiçek açtı

Bursa İnegöl'de ağaçlar çiçek açtı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde havaların mevsim normallerinin üzerinde seyretmesiyle ağaçlar çiçek açtı.

2021.02.11 16:33 - Son Güncellenme: 2021.02.11 16:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa İnegöl'de ağaçlar çiçek açtı

Şubat ayında 18 dereceyi gören hava sıcaklıkları nedeniyle, kış mevsinin yaşandığı İnegöl ilçesinde ağaçlar çiçek açtı.

Ahmet Türkel Çevreyolu üzerinde orta refüjdeki çiçek açan ağaçları gören bazı vatandaşlar, kış mevsiminde açan çiçekler nedeniyle yağacak karda ve yaşanması olası don olayında ağaçların zarar göreceği endişesi yaşadı. Bazı vatandaşlar ise fotoğraflar çektirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2021.02.11 16:33 - Son Güncellenme: 2021.02.11 16:34 - HABER MERKEZİ
A