Bursa ilk defa oryantiring yarışması yapıldı

Bursa ilk defa oryantiring yarışması yapıldı

Türkiye Dağcılık Federasyonu Bursa İl Temsilciliği tarafından ilk defa düzenlenen oryantiring yarışması Botanik Park'ta yapıldı.

2013.11.05 12:56 - Son Güncellenme: 2013.11.05 12:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa ilk defa oryantiring yarışması yapıldı

Organizasyon ve hakemliği Oryantiring Federasyonu Bursa İl Temsilciliğin'den Emine Öztürk tarafından yapılan yarışma büyük mücadeleye sahne oldu. 3 farklı parkurda yapılan yarışmaya Yıldırım Belediyesi, Yeşil Bursa Dağcılık, Demirtaş Spor kulüplerinden 18 sporcu katıldı. Bütün sporculara belge, birinci gelen sporculara kupa verildi.
Türkiye Dağcılık Federasyonu Bursa İl Temsilcisi Nazif Makas, emeği geçen herkese teşekkür etti.
(ZP-MŞ)

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.05 12:56 - Son Güncellenme: 2013.11.05 12:56 - HABER MERKEZİ
A