Bursa İl Jandarma Komutanlığından organ bağışı

Bursa İl Jandarma Komutanlığından organ bağışı

Bursa İl Jandarma Komutanlığı rütbeli personel, er ve erbaşlar, organ bağışında bulundu.

2017.11.09 10:32 - Son Güncellenme: 2017.11.09 10:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa İl Jandarma Komutanlığından organ bağışı

Bursa İl Jandarma Komutanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, İl Sağlık Müdürlüğü personeli, Organ Bağışı Haftası dolayısıyla askeri personele eğitim verdi.

Organ ve Doku Nakli Koordinatörü Salih Gülten, eğitimde yaptığı konuşmada, Bursa'nın Türkiye'nin en çok organ bağışlanan kenti olduğunu belirtti.

Gülten, Bursa'nın organ bağışında dünyada ilk 20'de olduğunu vurgulayarak, "Türkiye'de 60 bin kişi organ nakli bekliyor." ifadesini kullandı.

Eğitimin ardından jandarma personeli, organ bağışında bulundu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.09 10:32 - Son Güncellenme: 2017.11.09 10:33 - HABER MERKEZİ
A