Bursa İl Emniyet Müdürü Osman AK Bursaspor maçını tribünde izledi
Bursa İl Emniyet Müdürü Sayın Osman AK, 02 Mart Cumartesi günü saat: 16.00'da Bursa Timsah Arena stadında oynanan "Bursaspor- Demir Grup Sivasspor" maçını Texsas tribününde taraftarlarla birlikte izledi.
2019.03.02 18:07 - Son Güncellenme: 2019.03.02 18:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursa İl Emniyet Müdürü Sayın Osman AK, 02 Mart Cumartesi günü saat: 16.00'da Bursa Timsah Arena stadında oynanan "Bursaspor- Demir Grup Sivasspor" maçını Texsas tribününde taraftarlarla birlikte izledi.


