Bursa Hamidiye mahallesi otoparkına kavuştu

Bursa Hamidiye mahallesi otoparkına kavuştu

Bursa İnegöl Belediyesi tarafından Hamidiye Mahallesi'ne yapılan otopark hizmete girdi.

2016.03.02 19:19 - Son Güncellenme: 2016.03.02 19:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Hamidiye mahallesi otoparkına kavuştu

Hamidiye Mahallesi Şentürk Sokak'ta 1128 metrekare alan üzerine yapılan 18 araç kapasiteli otopark hizmete açıldı.

Belediye Başkan Yardımcısı Adil Kansu, "Şehir estetiğine önem veren bir belediye olarak özellikle son yıllarda gerçekleştirdiğimiz projelerle şehrimizi yeniliyoruz. Şehrimizdeki trafik ve araç sirkülâsyonunu rahatlatacak projeler geliştirerek trafiğe nefes aldıracak uygulamaları bir bir hayata geçiriyoruz. Ara sokaklarda gerçekleştirdiğimiz mahalle otoparkı uygulamalarımız bu hedef doğrultusunda hayata geçirdiğimiz projelerimizin en güzel örneklerindendir. Daha yaşanabilir bir İnegöl hedefiyle çıktığımız bu yolda çalışmalarımız sürecek" dedi.
Otoparkın 65 bin liraya mal olduğu öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.02 19:19 - Son Güncellenme: 2016.03.02 19:20 - HABER MERKEZİ
A