Bursa Gürsu'nun yeni mahallelerine doğalgaz müjdesi
Bursa Gürsu'da her mahalleye doğalgaz projesi kapsamında etap etap ilerleyen çalışmalarla Kazıklı Mahallesi de doğalgaza kavuşuyor.
2017.11.17 15:28 - Son Güncellenme: 2017.11.17 15:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Gürsumuz'un çağdaş kent statüsüne kavuşmasına yönelik hedeflerimiz doğrultusunda Bursagaz'la yaptığımız görüşmeler sonucunda yeni mahallelerimizi de doğalgaza kavuşturuyoruz. Doğalgaz kullanmayan mahallemiz kalmayacak sloganıyla halkımıza verdiğimiz sözü hayata geçiriyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İlçemize hayırlı olsun" dedi.
