Bursa Gülbahçe'deki arazi tehlike saçıyor! (ÖZEL HABER)
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bulunan, Gülbahçe Mahallesi meydanındaki boş araziyi madde bağımlıları mesken tuttu.
2019.09.26 10:28 - Son Güncellenme: 2019.09.26 11:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa Gülbahçe'deki arazi tehlike saçıyor! (ÖZEL HABER)
GÜLNAME PAÇA - EZGİ KAYI / BURSADA BUGÜN
Gülbahçe'de bulunan arazide, boya fabrikasının boşaltılmasının ardından, arazi boş bırakıldı.
2 yıldır kullanılmayan arazi, madde bağımlılarının ve evsizlerin uğrak yeri haline geldi.
Arazinin içindeki boş fabrikada kalan madde bağımlıları ve evsizler, mahalle sakinlerini tedirgin ediyor.
Arazide geceleri ateş yakan madde bağımlıları, hem yangın çıkmasına neden oluyor hem de bölge sakinlerini korkutuyor.

Burada ikamet eden mahalle sakinleri, can güvenliğinden endişe ediyor.
ÇOCUKLARA KÖTÜ ÖRNEK OLUYORLAR
2 yıl önce arazinin çevresinde bulunan evleri Osmangazi Belediyesi'nin yıktığını söyleyen vatandaşlar, "Belediye evleri yıktı ama hepsini yıkmadı. Hepsini yıksaydı eğer, bu arsa böyle olmazdı. Çevrede yaklaşık 5 tane metruk bina kaldı. Arazinin içinde bulunan boş fabrikada sürekli yangın çıkıyor. Evsizler, madde bağımlıları her gece burada. Hem çocuklara kötü örnek oluyorlar hem de yoldan geçen vatandaşı korkutuyorlar. Çevre kirliliği en üst düzeyde zaten. Biz buranın tamamen yıkılmasını istiyoruz artık. Yıkılıp, yerine çocuk parkı ya da kafe gibi bir yer yapılabilir" dedi.

Daha önce araziyle ilgili şikâyette bulunduklarını söyleyen bir diğer vatandaş ise, "Burayla ilgili olan rahatsızlığımızı dile getirdik. Belediye arazide bulunan boş fabrikayı ve metruk binaları yıkacaktı, yerine yeşil alan oluşturacaktı. Fakat bazı mahalle sakinleriyle anlaşılamadı. Ama son zamanlarda bu durum öyle bir hal aldı ki, artık buraya bir çözüm getirilmeli. Mahalleli olarak korkuyoruz" şeklinde konuştu.