Bursa Gemlik'teki evden 6 kamyon çöp çıktı!

Bursa Gemlik'teki evden 6 kamyon çöp çıktı!

Bursa Gemlik Yeni Mahalle Kireç Sokakta bulunan apartman dairesinde ki bir çöp ev, Gemlik Belediyesi ekipleri tarafından temizlenip, dezenfekte edildi.

2017.11.03 16:06 - Son Güncellenme: 2017.11.03 16:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik'teki evden 6 kamyon çöp çıktı!
02:46 Bursa'da evden 3 kamyon çöp çıktı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da evden 3 kamyon çöp çıktı

Çevreye yaydığı kötü koku sebebiyle mahalle sakinlerinin şikâyette bulunduğu Yeni Mahalle Kireç Sokaktaki eve giden Gemlik Belediyesi temizlik ve zabıta ekipleri, evin eski eşya ve çöplerle dolu olduğunu tespit etti.

Gemlik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Ahmet Dedetürk'ün koordinesinde, sağlık ve görüntü yönünden çevreyi tehdit eden çöp ev, temizlik ekiplerince tahliye edildi.

Evde biriken çöplerden dolayı adım atmakta zorlanan temizlik görevlileri, çuvallara koydukları çöpleri dairenin balkonundan aşağı atarak, çöp kamyonuna yükledi. Yalnız yaşadığı belirlenen Abdullah Kaya Ertem'in evinden 6 kamyon dolusu çöp çıkartan ekipler, tamamen boşalttıkları evi ilaçlayarak dezenfekte etti. Evi temizlenen yaşlı vatandaşa sevgi mağazasından yeni kıyafetler temin edildi.

Temizlik İşleri Müdürü Ahmet Dedetürk, Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz'ın talimatları doğrultusunda, çöp evler hakkında gelen şikâyetlerin anında değerlendirmeye alınarak, temizleme işlemlerinin ivedilikle gerçekleştirildiğini ifade etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.03 16:06 - Son Güncellenme: 2017.11.03 16:43 - HABER MERKEZİ
A