Bursa Gemlik'te İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'nden personele seminer

Bursa Gemlik'te İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'nden personele seminer

Gemlik Belediyesi'nin ilçe halkına en iyi hizmeti sunmak, hizmet kalitesini artırmak, verimli bir çalışma ortamı oluşturmak adına verdiği kurum içi eğitim seminerleri devam ediyor. Bu kapsamda imar ve Şehircilik Müdürlüğü personel ve proje müelliflerini yeni imar yönetmeliği hakkında bilgilendirmek amacıyla toplantı düzenlendi.

2018.01.24 15:11 - Son Güncellenme: 2018.01.24 15:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik'te İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'nden personele seminer

Belediye hizmet binasında düzenlenen toplantıda, Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Kadir Erol, imar mevzuatı, imar hukuk ve uygulamaları, karşılaşan sorunlar ve çözüm yolları gibi konularda personeli bilgilendirdi. Yaklaşık iki saat süren toplantının ardından açıklama yapan Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Kadir Erol, Gemlik'imize en iyi hizmeti sunabilmek, hizmet kalitesini artırmak, verimli bir çalışma ortamı oluşturmak için personelimize yönelik eğitimlerimiz devam edecek" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.01.24 15:11 - Son Güncellenme: 2018.01.24 15:11 - HABER MERKEZİ
A