Bursa Gemlik'in araç filosu güçleniyor

Bursa Gemlik'in araç filosu güçleniyor

Gemlik Belediyesi, araç filosuna bir iş makinesi katıldı. 

2016.03.30 15:34 - Son Güncellenme: 2016.03.30 15:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik'in araç filosu güçleniyor

Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere alınan kazıcı ve yükleyici iş makinesi çalışmalara başladı. Gemlik Belediyesi bünyesindeki üçüncü kazıcı ve yükleyici iş makinesi olan aracın hayırlı uğurlu olmasını temenni eden Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, "İki kazıcı ve yükleyici araç yetmeyince kiralama yaptık. Üçüncü iş makinesi ile bu açığı kapattık" dedi.

Yılmaz, Belediye Başkan Yardımcısı Vedat Büyükgölcigezli, Fen İşleri Müdürü Fatih Köse ve Park Bahçeler Müdürü Cemalettin Uysal'ın da yer aldığı törenle iş makinesini hizmete koydu. Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Gemlik Belediyesi araç filosunun her geçen gün büyümesinden duydukları mutluluğu dile getirerek, "Durmak yok, hizmete devam" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.30 15:34 - Son Güncellenme: 2016.03.30 15:34 - HABER MERKEZİ
A