Bursa Gemlik Devlet Hastanesi inşaatı hızla ilerliyor

Bursa Gemlik Devlet Hastanesi inşaatı hızla ilerliyor

Bursa'nın Gemlik ilçesine yapılan Devlet Hastanesi inşaatı hızla ilerliyor. 

2016.02.27 15:41 - Son Güncellenme: 2016.02.27 15:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik Devlet Hastanesi inşaatı hızla ilerliyor

Sağlık Bakanlığı tarafından Cihatlı Mahallesi'ne yapılan 200 yataklı bölge hastanesinin temeli 2015 yılı Mayıs ayında atılmıştı. Hastanenin yıl içinde hizmete girmesi bekleniyor. Hastane inşaatında incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Refik Yılmaz, çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Kaba inşaatının 4 katı biten ve çevresiyle birlikte ince işçilik çalışmaları süren bölge hastanesine ulaşımı kolaylaştıracak projeleri hazırladıklarını kaydeden Yılmaz, "Ulaşım yollarında kamulaştırma kararı alındı. Büyükşehir Belediyesi tarafından da onaylandı.

Gemlik Belediyesi olarak yolları genişletme çalışmalarına başlayacağız. Hastane inşaatının süratle ilerlemesi bizi mutlu ediyor. 83 milyon liralık bu dev yatırım yıl sonunda hizmete girecek. İlçemize şimdiden hayırlı uğurlu olsun" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.27 15:41 - Son Güncellenme: 2016.02.27 15:46 - HABER MERKEZİ
A