Bursa Gemlik Belediyesi'nde bir memur açığa alındı

Bursa Gemlik Belediyesi'nde bir memur açığa alındı

Gemlik Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü'nde görevli bir memur, emlakçilerle iş yaptığı iddiasıyla açığa alındı.

2017.11.17 19:06 - Son Güncellenme: 2017.11.17 19:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik Belediyesi'nde bir memur açığa alındı

Geçtiğimiz günlerde emlakçi Ö.T.'nin vurulmasının ardından farklı iddialar ortaya atıldı. Daha evvel İmar Müdürlüğü'nde çalışan, daha sonra Fen İşleri'ne gönderilen U.K.'nin bazı emlakçilere arsa bulduğu, bu yolla büyük kazanç elde ettiği öne sürüldü. İddialar üzerine U.K. açığa alındı.

Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, "Emniyetten gelen evrak doğrultusunda beklemeden işlem yaptık ve memuru açığa alarak soruşturma açtık. Belediyede çalışıp aynı sektöre dışarıda hizmet verilmesini asla kabul edemeyiz. İşin içerisinde önemli ölçüde gelir olduğunu düşünürsek, bizler için ciddi anlamda sakıncalı durumdu. U.K.'yi, daha önce İmar Müdürlüğü'nde yolsuzluk yapan İ.D. gibi açığa aldık, hem de ikisinin memuriyetten ihraç edilmelerini talep ettik'' dedi.

Yılmaz, belediyede inceleme yapmak üzerine müfettiş çağırdıklarını bildirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.11.17 19:06 - Son Güncellenme: 2017.11.17 19:32 - HABER MERKEZİ
A