Bursa Gemlik belediye personeli sağlık taramasından geçti

Bursa Gemlik belediye personeli sağlık taramasından geçti

Bursa'nın Gemlik ilçesinde belediye personeli sağlık taramasından geçirildi. 

2016.09.28 12:29 - Son Güncellenme: 2016.09.28 12:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gemlik belediye personeli sağlık taramasından geçti

Gemlik Belediyesi'nde çalışan 112 memur, 14 sözleşmeli personel ve 98 işçinin akciğer grafisi çekilirken, idrar ve kan tahlilleri de yapıldı. Belediye Başkanı Refik Yılmaz ve yardımcıları da sağlık taramasına katıldı. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğünün BETA OSGB firması ile birlikte gerçekleştirdiği ve 6331 sayılı İş Sağlığı Ve Güvenliği Kanunu çerçevesinde yapılan sağlık taramalarının periyodik hale getirileceği ifade edildi. Başkan Refik Yılmaz, çalışanların sağlığına ve güvenliğine büyük önem verdiklerini ifade etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.28 12:29 - Son Güncellenme: 2016.09.28 12:31 - HABER MERKEZİ
A