Bursa Gastronomi Festivali başlıyor

Bursa Gastronomi Festivali başlıyor

Bursa'da 16-17 Kasım tarihlerinde "Bursa Gastronomi Festivali" yapılacak.

2013.11.12 14:02 - Son Güncellenme: 2013.11.12 14:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Gastronomi Festivali başlıyor


Bursa Valiliği'nin hazırladığı ve Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı'nın desteklediği "Menşei Bursa" projesi dahilinde gerçekleştirilecek olan Gastronomi Festivali, usta aşçıları ve şefleri bir araya getirecek. Festival Bursa'nın lezzet kültürünü de gözler önüne serecek.

BTSO, BESOB ve Bursa Aşçılar Derneği ortaklığıyla hazırlanan festivalde mahalli ürünlerden yemekler yapılırken, çeşitli yarışmalar da düzenlenecek. Menşei Bursa projesi ile Bursa ile özdeşleşen siyah incir, şeftali, armut, kestane, zeytin ve İnegöl köftesinin tanıtılacağı festival, 16 Kasım Cumartesi günü 10.30'da TÜYAP Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi'nde başlayıp 17 Kasım Pazar akşamı gala yemeğiyle sona erecek. Turizm Otelcilik Lisesi öğrencilerini, köy kadın dernekleri üyelerini ve Türkiye'nin çeşitli şehirlerinden gelen aşçı ve şeflerini  de ağırlayacak olan Bursa Gastronomi Festivali'nde ödüllü "1. Uluslararası Menşei Bursa Gastronomi Yarışması" düzenlenecek.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.12 14:02 - Son Güncellenme: 2013.11.12 14:02 - HABER MERKEZİ
A