Bursa emniyetinde 167 kişi görevden alındı
Bursa Emniyet Müdürlüğü'nde 167 personelin açığa alındığı öğrenildi.
2016.07.18 12:50 - Son Güncellenme: 2016.07.18 13:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:26
İLGİLİ VİDEO
Bursalı askerin sorguda söyledikleri şok etti
02:51
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da darbe girişimi protestosu
01:09
İLGİLİ VİDEO
Bursa'daki gözaltı sayısı artıyor
Aralarında şube müdürleri ve ilçe emniyet müdürlerinin de bulunduğu onlarca personelin açığa alındığı bildirildi.
BURSA'DA 4 İLÇENİN ŞUBE MÜDÜRÜ GÖREVDEN ALINDI
İçişleri Bakanlığı tarafından ülke genelinde görevden uzaklaştırılan 8 bin 777 personel arasında, Bursa'da bulunan 167 kişi arasında, Yenişehir, Orhangazi ve Mudanya İlçe Emniyet Müdürleri'nin de bulunduğu öğrenildi. Bu müdürlerin yanı sıra merkezde bulunan görev verilmeyen şube müdürü konumunda 20 kişinin dalha olduğu öğrenildi.