Bursa emniyeti okullarda 'Siberay programı' gerçekleştirildi
Bursa Emniyet Müdürlüğü, 9 okulda 2246 öğrenciye yönelik 'Siberay programı' gerçekleştirdi.
2023.12.29 14:40 - Son Güncellenme: 2023.12.29 14:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce, 01-29 Aralık tarihleri arasında Siberay Programı kapsamında 9 okulda 2246 öğrenciye ulaşılarak;
Siber Güvenlik,
Güvenli İnternet Kullanımı,
Teknoloji Bağımlılığı ve Siber Zorbalık hakkında farkındalık eğitimleri gerçekleştirildi.


