Bursa Emniyet Müdürlüğü'nden siber güvenlik eğitimi
Bursa Emniyet Müdürlüğü; güvenli internet kullanımı, teknoloji bağımlılığı ve siber zorbalık konularında farkındalık eğitimleri düzenledi.
2024.01.08 10:54 - Son Güncellenme: 2024.01.08 10:59 - Bursa Bölge - ŞEYMA POLAT
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü; 01 - 05 Ocak 2024 tarihleri arasında Siberay Programı kapsamında Bursa'da bulunan 3 okulda 374 öğrenciye ulaşarak "Siber Güvenlik", "Güvenli İnternet Kullanımı", " Teknoloji Bağımlılığı" ve " Siber Zorbalık" hakkında farkındalık eğitimleri gerçekleştirdi.
