Bursa Emniyet Müdürlüğü'nden 100 personele farkındalık eğitimi
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, Siberay Programı kapsamında farkındalık faaliyetleri gerçekleştirdi.
2024.01.25 15:13 - Son Güncellenme: 2024.01.25 15:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce; 24 Ocak Çarşamba günü Askerî Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı'nda 100 personele;
Dolandırıcılık,
Yasadışı bahis,
Siber güvenlik,
Sosyal medyanın hayatımıza etkisi,
Siber zorbalık, teknoloji bağımlılığı ve güvenli internet kullanımı hakkında farkındalık faaliyeti gerçekleştirdi.


