Bursa'dan madalya ile döndüler

Bursa'dan madalya ile döndüler

Bandırma Altın Yumruk Kick Boks adına yarışan 13 sporcu, Bursa'dan madalyayla döndü.

2016.02.03 13:46 - Son Güncellenme: 2016.02.03 13:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursa'dan madalya ile döndüler

3-24 Ocak 2016 tarihinde Bursa'nın Orhaneli ilçesinde yapılan kick boks müsabakaları nefesleri kesti. Minik kick boksçular büyüklerine taş çıkarttı. Orhaneli Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen İllerarası Kick Boks Başkanlık Kupası, kıran kırana mücadelelere sahne oldu. Orhaneli Belediyesi, Orhaneli Kaymakamlığı, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü'nün katkıları ile düzenlenen müsabakalara 9 ilden 40 kız ve 187 erkek sporcu katıldı. 15 hakem, 30 antrenör ve 10 idarecinin hazır bulunduğu müsabakaya Orhaneli halkı büyük ilgi gösterdi. Kick Boks Kupası'nda Bandırma Altın Yumruk sporcuları 8 altın, 2 gümüş ve 3 bronz madalya alarak turnuvada ikinci oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.03 13:46 - Son Güncellenme: 2016.02.03 13:46 - HABER MERKEZİ
A