Bursa'daki tek bağımsız aday Uğur: "Genel seçimlerde bağımsız milletvekili adayı olacağım"

Bursa'daki tek bağımsız aday Uğur: "Genel seçimlerde bağımsız milletvekili adayı olacağım"

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanlığı için tek bağımsız aday olan Osman Uğur da engelli eşi ve torunuyla merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi'ndeki Sabiha Köstem Ortaokulu'na geldi. Uğur, 3249 numaralı sandıkta oy kullandı.

2019.03.31 17:33 - Son Güncellenme: 2019.03.31 17:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'daki tek bağımsız aday Uğur: "Genel seçimlerde bağımsız milletvekili adayı olacağım"

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanlığı için tek bağımsız aday olan Osman Uğur da engelli eşi ve torunuyla merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi'ndeki Sabiha Köstem Ortaokulu'na geldi.

Uğur, 3249 numaralı sandıkta oy kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, seçimlerin ülkeye hayırlı olmasını dileyerek, "Hayırlısı neyse Allah onu versin, kimin hakkında hayırlıysa o kazansın. Biz de adaylığımızı koyduk. İnşallah kazanırız, umudumuz var. Kazanamazsam da bir sonraki genel seçimlerde bağımsız milletvekili adayı olacağım." diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.31 17:33 - Son Güncellenme: 2019.03.31 17:34 - HABER MERKEZİ
A