Bursa'daki sergiye Başkan Bozbey hayran kaldı
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Resim Aşıkları Sanat Grubu'nun 'Sevgilim Sanat' isimli karma resim sergisini ziyaret etti.
2017.02.20 11:02 - Son Güncellenme: 2017.02.20 11:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Nilüfer Belediyesi Halk Evi Sergi Salonu, Resim Aşıkları Sanat Grubu'nun 'Sevgilim Sanat' isimli karma resim sergisine ev sahipliği yapıyor. Resim Aşıkları Grubu'ndan 26 kursiyerin eserlerinin yer aldığı 'Sevgilim Sanat' isimli sergide yağlı boya ve sulu boya çalışmalar bulunuyor.

Birbirinden değerli 58 eserin yer aldığı sergi büyük ilgi görüyor. Sergiyi ziyaret edenler arasında Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de vardı. Kursiyerlerin peyzaj, figür ve soyut kompozisyonları tuvale yansıttığı eserler, Başkan Bozbey'i de hayran bıraktı. Kursiyerleri başarılı çalışmalarından dolayı kutlayan Başkan Bozbey, zengin içerikli bir sergiye ev sahipliği yaptıkları için mutlu olduklarını söyledi. Sanata her zaman destek veren bir kurum olduklarını kaydeden Başkan Bozbey, sevgi ve barış ortamının sanatla sağlanacağına dikkat çekti.
