Bursa'daki MADO şubesinde şoke eden olay! Görenler geri döndü

Bursa'daki MADO şubesinde şoke eden olay! Görenler geri döndü

Bursa'da MADO'ya eşiyle giden müşteri, oturmak istekleri masanın yanındaki saksıda dışkı olduğunu fark etti. Müşterinin konuyla alakalı şikayetvar.com'a yaptığı paylaşım sonrası MADO iletişime geçerek inceleme yapılacağını açıkladı.

2024.12.13 13:32 - Son Güncellenme: 2024.12.13 13:36 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
A
Bursa'daki MADO şubesinde şoke eden olay! Görenler geri döndü

MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN 

Bursa'da bir müşteri eşiyle Nilüfer ilçesindeki Fatih Sultan Mehmet'te (FSM) bulunan MADO şubesine gitti. Şikayetvar'da yer alan paylaşıma göre müşteri, oturdukları masanın yanında bulunan masada dışkı olduğunu fark etti. 

Dışkının nerden geldiğine dair bir bilgisinin olmadığını dile getiren müşteri, iddiaya göre masadan kalkmadan önce durumu kafede bulunan çalışanlara aktardı. 

Çalışanlara durumu söylemesine rağmen başka bir müşterilerin aynı masaya yönlendirilmesine sinirlenen kişi, şikayetlerini sürdüreceğini söyledi.

MADO, müşterinin paylaşımdan 1 gün sonra durum hakkında cevap verdi.

MADO'nun cevabında şu ifadeler yer aldı:

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.13 13:32 - Son Güncellenme: 2024.12.13 13:36 - MAHMUT VURAL
A