Bursa'daki dev fabrikada üretim durdu
Renault fabrikasındaki işçiler bugün 30 dakika iş bırakma eylemi yaptı.
2020.01.13 17:42 - Son Güncellenme: 2020.01.13 17:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:32
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da bin işçi TOFAŞ'ın önünde meşale ve sloganlarla yürüdü
Otomotiv sektöründe toplu sözleşme süreci henüz sonuçlanmadı.
MESS son görüşmelerde zam oranını yüzde 6'dan 8'e yükseltmişti.
Bugün Bursa Renault fabrikasında Türk Metal Sendikası öncülüğünde toplanan işçiler yüzde 8'lik zammı protesto etmek için 30 dakika iş bıraktı.
Geçtiğimiz günlerde TOFAŞ çalışanları da mesaiye girmeyerek zammı protesto etmişti.
Bursa'da işçiler iş bıraktı! Haberini okumak için tıklayınız...
