Bursa'daki bir işletmede para vermeyene tuvalet yok!
Bursa'da bir işletme "Misafir hariç tuvalet ücretlidir" yazılı bir uygulamayı devreye soktu. Mekânda oturan müşterilere tuvaleti ücretsiz sunan işletme, dışarıdan gelen vatandaşlar için bakın ne kadar ücret istiyor?
2024.03.16 10:34 - Son Güncellenme: 2024.03.16 10:41 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Her şeye zam geldiği şu dönemlerde artık tuvalete gitmek bile lüks oldu.

TUVALETE GİRMEK İÇİN 10 TL İSTENİYOR
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre bir işletme, mekânda oturan müşterilere tuvaleti ücretsiz yaparken dışarından gelen misafirlerden 10 TL ücret istiyor.

"DÜKKÂNLARI GEZECEĞİZ"
İhbar hattımızla iletişime geçen vatandaş "Bu kadar da olmaz" dedirten olay için, "Demek ki yolda sıkışsak ve bir hastalığımız olsa rica fayda etmeyecek. Ya altımıza kaçıracağız ya da dükkânları gezeceğiz. Her şeyi geçtim tuvalete gitmek için verilen 10 TL gerçekten içler acısı" dedi.
Peki, sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Hayat pahalılığının herkesi etkilediği bu dönemde herkes kendi açısından haklı mı?