Bursa'da zabıta, sokaktaki köpeğe eliyle su içirdi

Bursa'da zabıta, sokaktaki köpeğe eliyle su içirdi

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde zabıta memuru, sokaktaki köpeğe elleriyle su içirdi.

2020.04.13 17:08 - Son Güncellenme: 2020.04.13 17:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da zabıta, sokaktaki köpeğe eliyle su içirdi
00:47 Bursa'da zabıta, sokaktaki köpeğe eliyle su içirdi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da zabıta, sokaktaki köpeğe eliyle su içirdi

Koronavirüs salgını nedeniyle vatandaşlar evlerinde kalmaya özen gösterirken, sokak hayvanları da görevli ekiplerce unutulmuyor.

Bursa'nın birçok noktasına sokak hayvanları için belediye ve zabıta ekipleri tarafından yiyecekler bırakılırken, Orhangazi ilçesinde ise zabıta memuru ile sokak köpeğinin görüntüleri gülümsetti.

Orhangazi Belediyesi hizmet binası önünde bulunan çeşmeden su içmeye gelen bir köpeği gören zabıta memuru Mevlüt Zengin, yalaktan içmeyen köpeğin yanına giderek, şişe ile avucuna döktüğü suyu hayvana içiri. Bu anlar da çevredeki bir vatandaşın kamerasına yansıdı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.13 17:08 - Son Güncellenme: 2020.04.13 17:10 - HABER MERKEZİ
A