Bursa'da yolcu yüzünden otobüs şoförünü bıçakladı

Bursa'da yolcu yüzünden otobüs şoförünü bıçakladı

Bursa'da yolcu kapmak için yavaş yavaş ilerleyen minibüs şoförü, otobüs şoförünü bıçakladı. Yaralanan şoför Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

2012.08.07 18:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da yolcu yüzünden otobüs şoförünü bıçakladı

Edinilen bilgiye göre, Bursa'nın Yıldırım ilçesi Kaplıkaya Mahallesi'nde yolcu kapmak için yavaş yavaş ilerleyen minibüs şoförü, arkadan gelen belediye otobüsünün önünde durdu. Çıkan tartışma sonrası belinden çıkardığı bıçakla otobüs şoförünü yaralayan minibüs şoförü polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. 

Elinden ve sırtından bıçak darbesi alan ve ambulansla Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan otobüs şoförünün durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

AYRINTILAR BİRAZDAN...

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.07 18:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A