Bursa'da yine otoban yine yağış ile gelen kaza!

Bursa'da yine otoban yine yağış ile gelen kaza!

Bursa'da, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolunda yaşanan trafik kazasında yağışlı havada kontrolden çıkan iki otomobil çarpıştı. Kazada araçlarda büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, 2 kişi hafif şekilde yaralandı.

2024.10.07 10:22 - Son Güncellenme: 2024.10.07 10:29 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da yine otoban yine yağış ile gelen kaza!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN  

Kaza bu sabah saat 08.00 sıralarında Gebze - Orhangazi - İzmir otoyolunun Orhangazi tüneli çıkışı yakınlarında meydana geldi. Alınan bilgilere göre Bursa istikametine doğru gitmekte olan TOGG marka otomobil, aynı yönde seyreden başka bir otomobil ile yağışlı havada yolun kayganlaşması sonucu kontrolden çıkarak çarpıştı.

Çarpışmanın etkisi ile savrulan araçlarda bulunan H.B ile B.Y yaralanırken, ihbar üzerine gelen sağlık ekiplerince Orhangazi Devlet Hastanesi acil servisine kaldırıldılar.

Yaşanan kazada otomobillerde ise büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Jandarma kaza ile ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.10.07 10:22 - Son Güncellenme: 2024.10.07 10:29 - FATİH MISIR
A