Bursa'da yine aynı yöntemle dolandırıldılar!
Bursa'da kendilerini sahte polis olarak tanıtan şüpheliler, 2 kişiden 22 bin 233 liralık vurgun yaptı.
2015.01.20 10:45 - Son Güncellenme: 2015.01.20 10:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye gore, Gemlik ilçesinde meydana gelen olayda, H.C.'yi telefonla arayan bir kişi kendisini polis olarak tanıttı. Sahte polis, H.C.'ye, "Kimlik bilgilerini kullanılarak terör örgütüne para yardımı yapılıyor. Hesabındaki parayı vereceğimiz adrese yatır" dedi. Bunun üzerine paniğe kapılan H.C., hesabındaki 12 bin 600 lirayı verilen hesaba yatırdı. Bir süre sonra dolandırıldığını anlayan H.C. Gemlik Polis Merkezi'ne giderek müracaatta bulundu.
İnegöl ilçesindeki olayda ise, sahte başkomisere inanan S.Y., aynı yöntemle 9 bin 633 lirasından oldu.