Bursa'da yılbaşı bilançosu: Alkol, uyuşturucu, karbonmonoksit!

Bursa'da yılbaşı bilançosu: Alkol, uyuşturucu, karbonmonoksit!

Bursa'da yılbaşı akşamı alkol, uyuşturucu ve karbonmonoksitten zehirlenen 4 kişi hastanelik oldu.

2015.01.02 10:32 - Son Güncellenme: 2015.01.02 10:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da yılbaşı bilançosu: Alkol, uyuşturucu, karbonmonoksit!

Edinilen bilgiye göre, merkez Nilüfer ilçesinde meydana gelen olayda, A.I.S. ve B.S. karbonmonoksit gazından zehirlendi. 112 ekipleri tarafından hastaneye götürülen 2 şahsın durumunun iyi olduğu öğrenildi.


Mustafakemalpaşa ilçesinde meydana gelen bir başka olayda ise, yılbaşı gecesi arkadaşı ile birlikte aldıkları alkole uyuşturucu maddesi karıştıran O.Ş. ve E.S.'de hastanelik oldu. 2 şahsın da hayati tehlikesinin olmadıkları açıklandı.


Merkez Yıldırım ilçesinde ise, yılbaşı akşamı alkol alan A.I.S., zehirlendi. Hastaneye kaldırılan şahsın durumunun iyi olduğu ifade edildi.


Polisin, olaylarla alakalı tahkikatı sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.02 10:32 - Son Güncellenme: 2015.01.02 10:48 - HABER MERKEZİ
A