Bursa'da 'yeşil otobüsler' pislikten dökülüyor!
Bursa'da yenilenmesi için verilen süre dolmasına rağmen özel halk otobüsleri şehir merkezinde yolcu taşımaya devam ediyor. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin "1 Şubat'ta trafikten men edeceğiz" sözü ise yerine gelmedi.
2016.03.13 10:27 - Son Güncellenme: 2016.03.13 10:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
10 numara rezalet Bursa'yı mahvediyor
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da halk otobüsü şoförünün rahatlığı!
Şehir merkezinde 240 özel halk otobüsü yenilenmedi.

Eski otobüsler yolcu taşımaya devam ederken, araçların dış cepheleri, koltukları, mekanik aksamları SOS veriyor.

Pislikten plakaları okunmayan, üzerindeki giydirme reklamları dökülen halk otobüsleri için her gün belediyeye yüzlerce şikayet geliyor.
Bursalılar, Başkan Altepe'nin 20 Ocak'ta açıkladığı "10 gün içinde otobüsler yenilenmezse 1 Şubat'ta trafikten el çektireceğiz. Alternatif otobüs koyabiliriz" sözünü yerine getirmesini bekliyor.