Bursa'da yemek yedikten sonra uyudu sabah ölü bulundu

Bursa'da yemek yedikten sonra uyudu sabah ölü bulundu

Bursa'da yemek yedikten sonra yatan bir kişi, annesi tarafından sabah ölü bulundu.

2016.07.11 13:37 - Son Güncellenme: 2016.07.11 13:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da yemek yedikten sonra uyudu sabah ölü bulundu

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Beyazıt Mahallesi Havuzlu Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece 23.00 sıralarında annesi Bahriye İlcan ile birlikte yemek yiyen Metin İlcan (53) odasına uyumaya gitti.

Sabah 08.00 sıralarında kahvaltı yapmak için oğlunun odasına gelen Bahriye İlcan, Metin İlcan'ın uyanmaması üzerine 112 ekiplerine haber verdi. Yapılan kontrollerde İlcan'ın öldüğü tespit edildi.

Yaklaşık 3 ay önce eşinden boşanan İlcan'ın kızı ile birlikte annesinin yanında kaldığı öğrenildi. İlcan'ın cesedi otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Polisin olayla alakalı tahkikatı sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.11 13:37 - Son Güncellenme: 2016.07.11 13:46 - HABER MERKEZİ
A