Bursa'da yemek yaparken ocak alev aldı! Yaşlı kadın evde mahsur kaldı

Bursa'da yemek yaparken ocak alev aldı! Yaşlı kadın evde mahsur kaldı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir evde çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

2024.12.04 16:55 - Son Güncellenme: 2024.12.04 16:59 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da yemek yaparken ocak alev aldı! Yaşlı kadın evde mahsur kaldı

Turgutalp Mahallesi Emek Sokağı'nda, Selime B'nin (87) yalnız yaşadığı evde mutfakta yemek yaparken ocağın alev alması sonucu yangın çıktı.

Olay sırasında dumandan etkilenen yaşlı kadın, evde mahsur kaldı.

Çevredekilerin durumu bildirmesi üzerine bölgeye İnegöl İtfaiye Grup Amirliği, 112 Acil Sağlık ve polis sevk edildi.

Evde küçük çapta hasara yol açan yangını söndüren itfaiye ekipleri, kadını evden çıkardı.

Olay yerindeki ilk müdahalenin ardından İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Selime B'nin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.04 16:55 - Son Güncellenme: 2024.12.04 16:59 - AA
A