Bursa'da yaya geçidinde otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı

Bursa'da yaya geçidinde otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, yaya geçidinden karşıya geçtikleri sırada otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı.

2024.05.13 14:35 - Son Güncellenme: 2024.05.13 14:51 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da yaya geçidinde otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı
00:57 Bursa'da yaya geçidinde otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da yaya geçidinde otomobilin çarptığı yaşlı çift yaralandı

Fevzi Çakmak Caddesi'nde kimliği henüz öğrenilemeyen sürücünün kullandığı 47 ACS 009 plakalı otomobil, yaya geçidinden yolun karşısına geçmeye çalışan Bekir (75) ve Sevim B.'ye (69) çarptı.

Çift, çarpmanın etkisiyle savrulup yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve 112 Acil Sağlık ekibi sevk edildi.

Yaralılar, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından Çekirge Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Olay anına dair güvenlik kamerası kayıtlarında, yaşlı çiftin aracın çarpmasıyla savrulduğu görüntüler yer alıyor.

Aynı yaya geçidinde 1 Nisan'da da kaza olmuş ve 1 kişi hayatını kaybetmişti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.05.13 14:35 - Son Güncellenme: 2024.05.13 14:51 - AA
A