Bursa'da yaşlı adam harakiri yaptı

Bursa'da yaşlı adam harakiri yaptı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, kendini bıçaklayan yaşlı adam hayatını kaybetti.

2014.10.07 19:10 - Son Güncellenme: 2014.10.07 19:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da yaşlı adam harakiri yaptı


Edinilen bilgiye göre, Küçükyenice Mahallesi'nde ikamet eden ve psikolojik problemleri olduğu iddia edilen 62 yaşındaki K.U., tarlada çalıştığı sırada yanında bulunan bıçakla kendini önce kalbinden bıçakladı, ardından boğazını kesti.

Kanlar içerisinde kalan K.U.'yu gören akrabalarının haber vermesi üzerine gelen 112 ekibi yaşlı adama ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı.

Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılan K.U, hemen ameliyata alınmasına rağmen kurtarılamadı. Yaşlı adamın cenazesi Bursa Adli Tıp Kurumu'na gönderilirken, olayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.07 19:10 - Son Güncellenme: 2014.10.07 19:13 - HABER MERKEZİ
A