Bursa'da yangında 8'i çocuk 14 kişi dumandan zehirlendi!
Bursa'nın İnegöl ilçesinde çıkan yangında 8'i çocuk 14 kişi dumandan zehirlenerek hastanede tedavi altına alındı. Bir kadın panikle 3'üncü kattan atlayarak yaralandı. Dumandan etkilenen kedi ise itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.
2024.01.26 13:02 - Son Güncellenme: 2024.01.26 13:12 - Bursa Bölge - İHA
Saat 11.30 sıralarında Orhaniye Mahallesi Geyik Sokak üzerinde bulunan 4 katlı binanın 3. katında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın kısa sürede büyürken, apartmandakiler zorlukla kendilerini dışarıya attılar.

Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekipler mahsur kalan vatandaşları kurtardı. Suriye uyruklu Ragal El Abdullah (19) panikle 3. katın balkonundan atlayarak yaralandı.

Dumandan etkilenen 14 kişi ambulanslarla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Dumandan etkilenen kedi ise itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı. Yangın 1 saat süren çalışma sonucu söndürüldü. Yangında 3. ve 4. kat dairelerinde hasar meydana geldi. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş sosyal medya hesabında Orhaniye Mahallesi'nde çıkan yangının kontrol altına alındığını duyurdu.
Aktaş, "İnegöl ilçemizin Orhaniye Mahallesi'nde yer alan bir evde çıkan yangın, ekiplerimiz tarafından birkaç dakika içinde müdahale edilerek kontrol altına alındı. İçeride kalan 2 hemşehrimiz ekiplerimizin müdahalesiyle kurtarılıp hastaneye sevk edildi. Yangında yaralanan hemşehrilerimizin hastanede kontrolleri devam etmekte. Yaralanan hemşehrilerimize Rabb'imden acil şifalar diliyorum. Hepimize geçmiş olsun" dedi.
İnegöl ilçemizin Orhaniye Mahallesi'nde yer alan bir evde çıkan yangın, ekiplerimiz tarafından birkaç dakika içinde müdahale edilerek kontrol altına alındı. İçeride kalan 2 hemşehrimiz ekiplerimizin müdahalesiyle kurtarılıp hastaneye sevk edildi. Yangında yaralanan... pic.twitter.com/0Sd4uFyRTr
-- Alinur AKTAŞ (@Alinuraktas70) January 26, 2024


