Bursa'da yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı

Bursa'da yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı

Bursa'nın İznik ilçesinde yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı. 

2019.06.22 14:41 - Son Güncellenme: 2019.06.22 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı
03:22 Bursa'da yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da yalnız yaşayan kadının evinden 8 römork çöp çıktı

Mustafa Kemal Paşa Mahallesi'nde İskele Sokak sakinleri, komşuları S.K'nin (42) evinden gelen pis kokuyu mahalle muhtarı Mehmet Demircan'a şikayet etti.

S.K'nin müstakil tek katlı evine gelen Demircan, gördüğü manzara karşısında şaşkına döndü. Hemen zabıtayı haber verdi.

Belediye temizlik işleri ekipleri eve geldi.

Yüzlerine maske takan işçiler, S.K'nin evinde biriken çöp yığınlarını çuvallara doldurup römorka koydu.

Evden tam 8 römork çöp çıktı. Ev daha sonra ilaçlandı. 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.06.22 14:41 - Son Güncellenme: 2019.06.22 14:47 - HABER MERKEZİ
A