Bursa'da vatandaşlar tatili piknikle geçirdi
Bursa'da vatandaşlar tatilini piknik yaparak değerlendirdi.
2024.06.22 15:04 - Son Güncellenme: 2024.06.22 15:18 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Sıcak havaların gelmesiyle birlikte Bursalı vatandaşlar kendilerini ormanlık alanlara attı. Piknik için Bursa Atatürk Kent Ormanı'nı tercih edenler, mangal yakarak vakitlerini değerlendirdi.

AİLELER HAFTA SONUNU DEĞERLENDİRDİ
Piknik yapıp oyunlar oynayan aileler ve çocukları keyifli vakit geçirirken, mangal yakarak gününü değerlendirdi. Hamak kuran bazı vatandaşlar ise kuş sesleri eşliğinde temiz havanın tadını çıkardı.


