Bursa'da vatandaşlar oylarını kullanıyor
Bursa'da büyükşehir, ilçe belediye başkanları, belediye meclis üyeleri ile muhtarların belirleneceği Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oy verme işlemi başladı. Seçmenler erken saatlerde okullara gelerek oy kullanmaya başladı.
2024.03.31 08:31 - Son Güncellenme: 2024.03.31 13:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'da seçmenler oy verme işleminin başlaması ile sandık başına gelerek oylarını kullanmaya başladı.
GÖRÜKLEDE OYLAR KULLANILMAYA BAŞLANDI
Görükle'de oylar kullanılmaya başlandı. Yıldırım'da sabah saatlerinde çoğunlukla yaşlı vatandaşların oy kullanmaya geldiği görüldü.



YILDIRIM'DA OYLAR KULLANILMAYA BAŞLANDI
Bursa Yıldırım'da oylar kullanılmaya başlandı. Yıldırım'da sabah saatlerinde çoğunlukla yaşlı vatandaşların oy kullanmaya geldiği görüldü.





ÖZLÜCE'DE OYLAR KULLANILMAYA BAŞLANDI
Özlüce'de oy verme işlemleri devam ediyor. Sabah erken saatlerde sandık başına gelen Bursalılar, çocuklarını da yanına alarak oy kullandı.



KİRAZLI OYUNU KULLANIYOR
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Kirazlı Mahallesi'nde vatandaşlar oyunu kullanıyor.
Oy verme işleminin 8.00'de başlamasıyla birlikte Kirazlı sakinleri sandık başında yerini aldı.
770 seçmenin sandığa gideceği Kirazlı Mahallesi'nde 4 adayın yarıştığı muhtarlık seçimleri de muhtar adayları tarafından merakla takip ediliyor.





Bursa'nın Nilüfer ilçesine bağlı Beşevler Mahallesi'nde vatandaşlar oyunu kullanıyor.



Bursa'nın Nilüfer ilçesine bağlı 100.yil Mahallesi'nde vatandaşlar oyunu kullanıyor.



