Bursa'da uyuşturucu madde kullanan gençler su dolu kovayla ayıldı!
Bursa'da uyuşturucu madde bonzai içtiği ileri sürülen iki genç kendinden geçti. Madde bağımlısı gençlerin içler acısı hali fotoğraf karelerine yansıdı.
2018.06.02 11:03 - Son Güncellenme: 2018.06.02 11:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Yıldırım ilçesinde bulunan Irgandı Köprüsü üzerinde yaşandı.
Uyuşturucu madde bonzai kullanarak krize girdiği ileri sürülen gençler, köprü üzerinde sızdı. Gençlerin içler acısı halini gören vatandaşlar, uyandırmaya çalışsa da tüm çabalar boşa gitti.
Son çare olarak su dolu kovayla müdahale eden vatandaşlar, gençleri uyandırmayı başardı. Uyanan gençler olay yerinden koşarak uzaklaştı.
