Bursa'da uyuşturucu kullandığı şüphesiyle hastaneye kaldırılan genç öldü

Bursa'da uyuşturucu kullandığı şüphesiyle hastaneye kaldırılan genç öldü

Bursa'nın merkez Osmangazi İlçesi'nde, uyuşturucu kullandığı iddiasıyla fenalaştığı öne sürülen 20 yaşındaki Adem Dursun, kaldırıldığı hastanede yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

2017.02.05 14:02 - Son Güncellenme: 2017.02.05 14:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da uyuşturucu kullandığı şüphesiyle hastaneye kaldırılan genç öldü
01:31 Bursa'da bir gecede uyuşturucudan ölen ikinci kişi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da bir gecede uyuşturucudan ölen ikinci kişi

02:16 Bursa'da uyuşturucu can aldı!

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da uyuşturucu can aldı!

Osmangazi İlçesi Bağlarbaşı Mahallesi, Okul Caddesi'nde oturan Adem Dursun, dün gece fenalaşarak özel bir hastaneye kaldırıldı.

Doktorların tüm çabalarına rağmen Adem Dursun, kurtarılmadı.

Uyuşturucu kullandığı için fenalaştığı öne sürülen gencin cesedi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Bursa Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.

Adem Dursun'un ölümüyle ilgili soruşturma sürdürülüyor.

GECE 2 KİŞİ DAHA UYUŞTURUCUDAN HAYATINI KAYBETMİŞTİ

İlk olay, Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesi Hüdavendigar Mahallesi Dostlar Sokak'ta bulunan Koz Apartmanda meydana gelmişti. Emre Bülbül'ün cansız bedeni apartmanın bodrum katından gelen ağır koku sayesinde bulundu. Olay yerine gelen ekiplerin yaptıkları ilk incelemede ölüm sebebinin uyuşturucu madde krizi olduğu tespit edildi.

İkinci olay ise, Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesine bağlı Hamzabey Mahalle'sinde meydana geldi. 54 yaşındaki Mustafa O.'nun, işten gelen oğlu Giray O, cansız bedenini buldu. Giray O. eve geldiğinde babası Mustafa O.'nun yere yığıldığı gördü ve hemen 112 Acil Servis ekiplerini çağırdı. Olay yerine kısa sürede gelen acil servis ekipleri, Mustafa O.nun hayatını kaybettiğini belirledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.05 14:02 - Son Güncellenme: 2017.02.05 14:19 - HABER MERKEZİ
A